lördag 29 mars 2008

Wilkommen!

Hm, ja ja.

Inledningsvis måste jag säga att det känns otroligt unikt att använda blogg. Som om man vore den förste.
Nu är det dock så att jag redan, hösten 1990, höll på med bloggande för fullt - detta är absolut inget nytt för mig.


Jaha du... det kommer skrivas om onyttigt och ointressant blandat med korta korta utdrag av diverse kvitton.


myspace.com/jokop - där hittar ni mig och min musik.
... Jokop (obegripligt på många sätt, ett namn som jag kom på i all hast någon gång samtidigt som de bytte ut Björnes skådespelare i "Björnes magasin". Numera är det alltså mitt artistnamn som finns på bl a myspace, vilket är en av anledningarna till denna blogg. Jag gillar hur namnet ser ut, men tvingas jag uttala det så tappar jag andan och faller i koma)

Hold your horses!

Inga kommentarer: