söndag 29 mars 2009

It's a little bit off track.

"There is the sun and his mellow child. Both in their dearest state. Both in their purest, smoothest form. Taken by any of them, by witch they all share, together in grief and sorrow."
- Joey Bongas
Idag vaknade jag en timma senare än mig själv. Tack vare haren. Ni vet, det där med haren. "När haren tittar fram, ställer vi klockan framåt en timma". Och ljusare blir det. Tack vare haren.

Men nu är det mörkt.
Hej mörkret, min gamle vän. Jag har kommit för att prata med dig igen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

"Neither black or white. Sence his cave, said the priest to the shallow horse in his own tracks. This was his only chance to reckon" - Joey Bongas

jenni sa...

Jag är en baddare på att äta lax jag med. Speciellt honugsmarinerad rökt lax med tillbehör potatissallad från Spiken. Ah, en sån baddare alltså.