söndag 27 april 2008

Jakob Larsed is är lite trött idag.
1h ago


Ja, visst är det så. Visst är det väl så. Is & är.
Det var, om man bortser från stadens buller, ett tag sedan senaste inlägget. Jag har helt enkelt haft fullt upp med att inte komma ihåg. Nu ska det inte bli så stor ändring på det, nej. Men kanske en small liten förbättring från min sida.

Tolka det hur ni vill, idag, imorgon. Aah, tjunieeh, tjuåttah, 27 26 25 23...
- Tjugotre?
- Ja, eller hur menar du?
- Hur jag menar? ehm, att du förmodligen menade tjugofyra.
- Nu hänger jag inte med.
- Du hoppade över tjugofyra!
- Vem, jag?
- Ja! Du!
- Jaha, hehe... ok. Nu fattar... jag. Förlåt, jag is är lite trött idag.












1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha, jag is är alldeles svag i benen efter denna underbara läsning. Du kan säkert dra ämnet steget längre. Vem goes blir försenad till tretton-mötet? Jag förstår att det hela är en replik till facebook-status-grejen men det finns nog mer att hämta. ///Molle