lördag 12 april 2008

Father, grattis.

Att sitta här med rullgardinen nedrullad väl över mitten, iklädd pikéttröja OCH skjorta, samtidigt som jag lyssnar på "Kate Bush - This woman's work" kan säkerligen tyckas opassande och utöver det vanliga på många sätt men det är det inte. Faktum är att det känns bra.

... och i samma veva som allt detta ogripbara fyller pappa år. Sådant är alltid trevligt, nästan trevligare än att fylla år själv. Så, grattis då.

Lyckades även konstruera en ny låt idag, i morse, i förmiddags. Blev inte helt klar men sa till mig själv att jag var det ändå.

Resten av dagen blir bra, tro mig, trotts det lilla såret på handen som jag inte vet var det kommer ifrån. Jag vaknade visserligen med en liten tejpbit på vänstra axeln, det förstod jag inte.

Seeze!

Inga kommentarer: